Konferencie

Konferencie, semináre, kongresy, prezentácie, mítingy, školenia, workshopy. Spojte príjemné s užitočným a umiestnite ich do atraktívneho prostredia hôr, jazier, golfových či kúpeľných rezortov alebo prímorských oblastí. Popri oficiálnom programe tak prirodzene príjemne vyplníte čas účastníkom akcie aj bez ďalšieho organizovania. Poskytnete podnetný priestor pre neformálne rozhovory so školiteľmi aj účastníkmi navzájom, povzbudíte interakciu. Zvýšenie interakcie vedie k lepšiemu zapamätaniu a osvojeniu si prezentovanej témy. Dokonalosť prostredia zase uľahčí identifikáciu účastníkov s uvádzanou značkou či produktom.

Konferenčný balíček

Získajte kompletný konferenčný balíček ušitý na mieru pre Vašu firmu a vybavte všetko na jednom mieste. Pre komfortné zabezpečenie Vášho semináru, konferencie či prezentácie zabezpečíme podľa želania:

  • ubytovanie pre účastníkov konferencie
  • v požadovanej kategórii hotela, izby viaclôžkové aj jednolôžkové, upgrade do vyššej kategórie izby pre prezentujúceho alebo manažment spoločnosti, s požadovaným typom stravovania
  • organizačné zabezpečenie
  • rezervácia sály / miestností / konferenčných priestorov na požadovaný čas a v žiadanom množstve, usporiadanie sedenia vhodného pre konkrétny typ akcie (divadelné, v tvare U, v štýle učebne, atď.), personál k dispozícii počas mítingu, na požiadanie aj moderátor
  • technické zabezpečenie
  • flip chart, projektor, monitor / plátno, pripínacie tabule, bloky a perá pre účastníkov seminára (logo Vašej firmy na požiadanie), notebooky, tablety, mikrofóny, slúchadlá, ozvučenie, pripojenie na internet LAN / WiFi a pod.
  • catering / stravovanie
  • počas konferencie: coffee breaks, business lunch – obed, voda /nealko nápoje na stoloch, ovocie, obložené misy, jednohubky, bufetové stoly, banket; raňajky alebo polpenzia (raňajky + večere) v rámci ubytovania; typická večera v miestnej reštaurácii a pod.
  • aktivity počas mítingov
  • Vo vybraných lokalitách a rezortoch sú možné popri prestávkach v programe určených na občerstvenie aj aktívne prestávky. Vypĺňa ich telesné cvičenie, ktoré uvoľní telo celodenne sediaceho poslucháča a umožní rozprúdenie energie. Takto osviežené publikum má zvýšenú pozornosť, sústredenie a nadobudnuté informácie si lepšie zapamätá. Aktivity sprostredkuje školený personál zariadenia, ktorý aj atmosféru trochu odľahčí. Môže ísť o cviky na fitloptách, skupinovú „rozcvičku“ s pomôckami alebo bez nich, krátku logickú hru alebo dokonca prebehnutie outdoorovým fitnes okruhom v blízkosti konferenčného centra.
  • aktivity po mítingu
  • spestrenie programu zorganizovaním hudobného, resp. tanečného večera, DJ, hudobná skupina; relaxačný program vo wellness zariadení, aquaparku, kúpeľoch, masáže a procedúry; voľný program vo vhodnom prostredí na kúpanie v mori a slnenie, nakupovanie či poznávanie pamiatok zvoleného miesta; lyžovanie, snowbording, výlety na snežniciach alebo snežných skútroch v zimnej sezóne; ochutnávky miestnych špecialít, degustácia vína, piva, grappy a pod.

Ideálne destinácie pre konferencie

Cestovanie na zaujímavé miesta je výraznou pridanou hodnotou pre firemné akcie. Rakúsko, Taliansko, Chorvátsko, Slovinsko, Švajčiarsko či Francúzsko sú ideálne destinácie pre firemné konferencie - patria medzi dlhoročné „klasiky“ klientov Reny Travel, nachádzajú sa blízko, sú dobre dostupné zo Slovenska, patria medzi bezpečné, spoľahlivé a kvalitné destinácie. Fantázii firemného klienta však medze nekladieme. Ak pomýšľate na miesta exotickejšie, zariadime všetko potrebné. V nás nájdete partnera, ktorý je na výzvy pripravený. Kontaktujte náš firemný travel servis a vyžiadajte si nezáväznú ponuku pre vašu firemnú akciu.

cestovná kancelária

RENY TRAVEL, s.r.o.
Brodská 5
841 04 Bratislava

Mobil 00421 918 792 636
WhatsApp 00421 918 792 636
Skype renytravel_anna
Tel.: 00421 2 5464 0661
Mail: info@renytravel.sk

Zastihnete nás
telefonicky medzi 8-19h,
mailom nonstop, osobne po dohode.
Viac info: Cestovná kancelária

Rýchly kontakt:


© 2015 Dovolenka na mieru Reny Travel cestovná kancelária | Created by: My Utmost