Klientsky servis

Všetko, čo potrebujete vedieť o pobytoch s cestovnou kanceláriou Reny Travel - náš servis pre Vás, klientov. V tejto sekcii nájdete užitočné informácie k dovolenkám, ktoré si u nás môžete zakúpiť. Čo sa hodí vedieť o pobytoch všeobecne, o ubytovaní v zahraničí, akú používame terminológiu, alebo ako správne rozumieť viac či menej odborným výrazom v popisoch na našich webových stránkach. Praktické sú informácie o doprave, komplexnom cestovnom poistení aj prehľad termínov prázdnin na najbližšie obdobia. Samozrejme nesmú chýbať zmluvné podmienky a tiež informácie o tom, ako chránime osobné údaje našich zákazníkov.

Ako postupovať pri nákupe dovolenky? Návod v kocke.

1. Vyberiete si z našej ponuky vyhovujúce ubytovanie (hotel, rezort, apartmán...) alebo program. Ak si neviete alebo jednoducho nechcete vyberať, napíšete nám vašu predstavu, ako by mala dovolenka vyzerať. My vyberieme za vás a ponúkneme vyhovujúce kapacity.

2. Vyplníte jednoduchý formulár na príslušnej stránke ubytovacieho zariadenia / programu a odošlete nám svoj dopyt. Môžete nám tiež zavolať, alebo si dohodnúť osobné stretnutie, prípadne navštívite niektorého z našich zmluvných predajcov vo vašom meste.

3. Obratom vám potvrdíme rezerváciu, alebo do 24 hod. počas pracovných dní odpovieme. V prípade špecifických požiadaviek mimo náš internetový katalóg zabezpečíme riešenie pre vašu dovolenku do 48 hodín, resp. vám oznámime dobu, kedy môžete ponuku očakávať.

4. Ak ste rozhodnutý, potvrdíte svoj výber zaplatením zálohy a pobyt je váš - rezervácia sa po našom spätnom potvrdení stáva záväznou. Štandardný postup je nasledovný: je potrebné nahlásiť údaje účastníkov pobytu (mená cestujúcich, adresu trvalého bydliska objednávateľa, dátumy narodenia detí pre uplatnenie zliav na služby alebo aj iných osôb pri objednaní poistenia, dopravy, skipasov a pod). Vystavíme potvrdenie rezervácie a zašleme vám ho na skontrolovanie. Zaplatíte zálohu resp. celú sumu za objednané služby, podľa konkrétne uvedenej splatnosti. Väčšinou sa platí 50% záloha pri rezervácii a doplatok do 30 dní pred nástupom na pobyt.

5. Keď je rezervácia z vašej aj našej strany záväzne potvrdená, zašleme vám Zmluvu o zabezpečení služby cestovného ruchu alebo Zmluvu o zájazde emailom. Zmluvu nie je potrebné zložito podpisovať, súhlas s ňou vyjadrujete úhradou zálohy.

6. My vystavíme cestovné dokumenty a zašleme vám všetky inštrukcie včas, aby ste na nič nezabudli a mohli spokojne vycestovať. Asi 14-7 dní pred nástupom na pobyt zasielame potrebné doklady: ubytovací poukaz - voucher a zhrnuté informácie k pobytu resp. pokyny na cestu s praktickými informáciami, kontaktmi na asistenčnú službu a pod.

7. Počas celého pobytu sme vám k dispozícii na telefónnych číslach asistenčnej služby. V niektorých strediskách poskytujeme aj osobnú asistenciu prostredníctvom delegáta alebo miestnej partnerskej agentúry. V prípade potreby sa tak máte vždy na koho obrátiť.

8. Po Vašom návrate sa potešíme, keď sa s nami podelíte o postrehy a zážitky z dovolenky / lyžovačky. Spätná väzba od vás je pre nás dôležitá!

PS: Či už ide o ponuku od nás alebo dokumenty k rezervácii, ak čakáte na správy od nás a zdá sa vám, že neprichádzajú, nezabudnite si skontrolovať aj nevyžiadanú alebo reklamnú poštu, často sa do nej tieto správy dostanú. Ak ste poštu ani tam nenašli, zavolajte nám, vždy nájdeme riešenie, ako k vám skvelé dovolenkové zážitky dostať.

cestovná kancelária

RENY TRAVEL s.r.o.
Brodská 5
841 04 Bratislava

Mobil 00421 918 792 636
WhatsApp 00421 918 792 636
Skype renytravel_anna
Tel.: 00421 2 5464 0661
Mail: info@renytravel.sk

Zastihnete nás
telefonicky medzi 8-19h,
mailom nonstop, osobne po dohode.
Viac info: Cestovná kancelária

Rýchly kontakt:


20 rokov s Reny Travel

© 2015-2024 Dovolenka na mieru Reny Travel cestovná kancelária | Created by: My Utmost